تراست واشر جدید پمپ سانداین









تغییرات جدید در این قطعه:

-افزایش تعداد شیارهای روغن از چهار به شش
-افزودن شیارهای ماکرو با توزیع ویژه میان شیارهای اصلی برای بهبود پخش و نیز یکنواختی بیشتر فیلم روغن.
-بسته شدن انتهای شیارهای اصلی روغن برای بهبود نگهداشت روغن و سرریز کنترل شده آن.

نظرات 1

mohamad در 30 اردیبهشت 1399 15:06
با سلام .اشاره خوبی نسبت به کارایی جدید تراست واشر فرمودید اما نباید از بحث بسیازر مهم متریال غافل بشید که مطمئنم غافل نیستید .اگر بخوام اشاره کوچکی داشته باشم یکی از خواص متریال میبایست به گونه ای باشد که با کوچک ترین تاچ مکانیکی خراب نشه وجود قلع و سرب در عناصر موجود در این قطعه که بنظرم باعث بهتر شدن روانکاری میشود .در ضمن در شکل خیلی مشخص نیست اما ما بین حوضچه های روغن نباید قطعه فلت باشد.خوب بحث در این خصوص بسیار است .ممنونم از شما.
ارسال نظر

ارسال نظر

reload, if the code cannot be seen